torsdag 8 november 2007

Svacka och vila

Projektet har stannat upp, trött! Behövt vila. Men nu är det dags att sätta igång igen.

I förra inlägget blev jag avbruten mitt i skrivandet och kom aldrig till min senaste ide. Berättar nu;
Fota mig i olika befintliga miljöer, tex som om jag var fysiker på chalmers, eller som om jag var präst, eller som om jag var slaktare, eller som om jag jobbade i kassan på hemköp osv.

På frågan: vem är jag, tänker jag att jag kan vara mycket och att begränsningen ligger framförallt i mitt huvud. Dock har jag lättare för vissa saker och svårare för andra.

Nu har tid gått och jag har kommit ifrån fart och vad jag skall förverkliga. långt från mina bilder på mig, långt från mariann lindberg de geer, lena cronqvist, att sätta in mitt huvud i olika sammanhang. Tappat lappen på tips på personer/konstnärer som jobbar liknande, det skall jag ta upp idag. Var är alla mina bilder? Ja nya tag i kosmos.

Seminarium idag.

2 kommentarer:

S sa...

Hoppas jag inte störde dig i dina tankar! Kram

Konflikt -jag sa...

Du stör inte mina tankar, snarare berikar dem!!! Kram