måndag 12 november 2007

munsår och menskopp

Överöst av energi, inte direkt. Läppen värker och menskoppen skaver.

Vad skall jag välja att förverkliga, och varför? Vad är det som gör att lusten kommer tillbaks, jag tror att det bara är att sega sig, dra mig upp, upp på rälsen och tåget, också är jag med igen. Begränsa mig och bestämma mig att göra två ideer. efter det kan jag tänka på nästa. Många ideer och så blir det ingen. I tanken- bara göra bara göra ur det växer något.
äta mat och samtala med katti

2 kommentarer:

Annica sa...

Svårt att hitta lusten när det värker någonstans...
energin går liksom åt till annat!
Kram till dej!

Annelie/menskoppen.se sa...

Hejhej! Eftersom jag är lite partisk och jobbar med menskoppar på www.menskoppen.se, så måste jag bara kolla om du fått rätsida på menskoppandet?

Hälsn
annelie@menskoppen.se